Известие

Collapse
No announcement yet.

износени малки свещи оказват ли влияние на мошноста на двигателя?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • износени малки свещи оказват ли влияние на мошноста на двигателя?

    здравеите ! въпросът ми е следния дали износените малки свещи на т.с мотора дават отражение на мошноста и работата на двигателя като цяло?

  • #2
    https://www.youtube.com/watch?v=XF8BtOzppLM
    Alfa Romeo 159 1.9 16V SW

    Comment


    • #3
      Наскоро в друга тема се дискутираше доста по въпроса...При 16 клапановия туин спарк малката свещ е кофти разположена (в края на цилиндъра, а голямата в средата) и е доста съмнителен ефекта й, за разлика от 8 клапановия мотор, където ако не друго има поне синхрон в разположението, което ме кара да си мисля, че там ефект има от втората свещ. Някой дори спомена, че си е запушил дупките за малката свещ и кара с 4 свещи, като не намира разлика във вървежа.
      156 2.0TS 155hp; Suzuki GSX-R600

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от danniel Покажи съобщение
        Наскоро в друга тема се дискутираше доста по въпроса...При 16 клапановия туин спарк малката свещ е кофти разположена (в края на цилиндъра, а голямата в средата) и е доста съмнителен ефекта й, за разлика от 8 клапановия мотор, където ако не друго има поне синхрон в разположението, което ме кара да си мисля, че там ефект има от втората свещ. Някой дори спомена, че си е запушил дупките за малката свещ и кара с 4 свещи, като не намира разлика във вървежа.
        Ами колега то като имаш предвид ,че това е най объркания двигател създаван някога от човечеството ,бих казал ,че 2 от малките са важни а другите 2 не, то това важи и за големите този двигател ако не е евро3 практически ползва за работата си 2 малки и 2 големи което е върховна дивотия ,ма италиянеца е способен на всичко.Практически този мотор работи с различни свещи.
        155 2.0 16v МY95 Sport

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
          Ами колега то като имаш предвид ,че това е най объркания двигател създаван някога от човечеството ,бих казал ,че 2 от малките са важни а другите 2 не, то това важи и за големите този двигател ако не е евро3 практически ползва за работата си 2 малки и 2 големи което е върховна дивотия ,ма италиянеца е способен на всичко.Практически този мотор работи с различни свещи.
          Би ли обяснил, защо смяташ така?


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
            Би ли обяснил, защо смяташ така?
            Еми ако предположим ,че този мотор пали само с едната свещ тази под бубината,а другата служи за там както му казват загубената искра,то против всички правила бубините не са разположени върху големите свещи а 2 са на малките другите 2 са на голямите,та мотора практически работи на с 4 различни свещи,не само по форма ма като топлинни числа.
            155 2.0 16v МY95 Sport

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
              Еми ако предположим ,че този мотор пали само с едната свещ тази под бубината,а другата служи за там както му казват загубената искра,то против всички правила бубините не са разположени върху големите свещи а 2 са на малките другите 2 са на голямите,та мотора практически работи на с 4 различни свещи,не само по форма ма като топлинни числа.
              Ами и при CF2 мотора мисля че винаги пали първо голямата свещ и след това малката, без значение от това, коя бобина върху коя свещ се намира.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #8
                Какво изказване само на колегата - най-сбъркания двигател! Само в този форум, членовете са по-велики от създателите на един двигател и то мисля, че с Абарт - ов блок и глава ! Сега ако се намери и някой да каже, че и градусите разлика между двата вала са сгрешени, ще е наистина много смешно!
                Alfa Romeo 159 1.9 16V SW

                Comment


                • #9
                  CF2 e безспорно объркан, в това няма спор. В него малката свещ свети на изгорелите газове да видят откъде трябва да напуснат, т.е. е само за екология. И с нея и без нея ..
                  В CF3 пък както посочи колегата, бубините са ги хакнали на малки и големи, пълна простотия, но пък е разисквано във форума, че вече и двете палят сместа. Това по памет. На всичкото отгоре заради тази простотия с разменените бубини, ако решиш да слагаш заменка свещи на Шампион 2-те малки не стават щото лулите не ги закопчават ..
                  sigpic
                  156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                  "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                  Comment


                  • #10
                    На CF1, 2, 3 винаги и двете свещи палят едновременно в края на такт сгъстяване и в такт изпускане.

                    При CF3 сменят кабелите по тозин начин тъй като там вече имам индивидуален контрол на запалването за всеки цилиндър.
                    Last edited by oem; d.m.y г., 22:14.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от GammaRay Покажи съобщение
                      Какво изказване само на колегата - най-сбъркания двигател! Само в този форум, членовете са по-велики от създателите на един двигател и то мисля, че с Абарт - ов блок и глава ! Сега ако се намери и някой да каже, че и градусите разлика между двата вала са сгрешени, ще е наистина много смешно!
                      Когато умира Карло Абарт всичко друго е само табелка и име.Ако същия господин види 16 волтовия кърпел на Алфа ще се обърне в гроба.

                      Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                      CF2 e безспорно объркан, в това няма спор. В него малката свещ свети на изгорелите газове да видят откъде трябва да напуснат, т.е. е само за екология. И с нея и без нея ..
                      В CF3 пък както посочи колегата, бубините са ги хакнали на малки и големи, пълна простотия, но пък е разисквано във форума, че вече и двете палят сместа. Това по памет. На всичкото отгоре заради тази простотия с разменените бубини, ако решиш да слагаш заменка свещи на Шампион 2-те малки не стават щото лулите не ги закопчават ..
                      Браво значи още има колеги в този форум кадето знаят какво пишат ,и са наясно с материята.Комплименти за CODE.

                      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                      На CF1, 2, 3 винаги и двете свещи палят едновременно в края на такт сгъстяване и в такт изпускане.

                      При CF3 сменят кабелите по тозин начин тъй като там вече имам индивидуален контрол на запалването за всеки цилиндър.
                      Колега никой не казва ,че не дават искра заедно,ма запалителната искра на 2 от цилиндрите е от голямата свещ ,а на 2 от малката,понеже жабетата са разменили бубините.
                      155 2.0 16v МY95 Sport

                      Comment


                      • #12
                        Връщаме се на една стара дискусия, но да напомня, че кръстосването на свещите, загубената искра и в крайна сметка - паленето на свещите на един цилиндър от 2 различни бобини при CF2 мотора се прави за да се реализира леко отместване по време на двете искри.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #13
                          Няма такова изместване при Алфа. Свещите палят по едно и също време.
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                            Връщаме се на една стара дискусия, но да напомня, че кръстосването на свещите, загубената искра и в крайна сметка - паленето на свещите на един цилиндър от 2 различни бобини при CF2 мотора се прави за да се реализира леко отместване по време на двете искри.
                            Да колега ,ма истината е че 2 от цилиндрите палят на големите свещи ,и през това време малките на другите два светят на изгорелите газове да намерят аспуха ,както се изрази колегата kode.При другите 2 цилиндъра е обратно.Води се туин спарк ма не е .Запазват само името,другите грамотни фирми същия резултат го постигат с една свещ която пали, и после в долна точка свети на газовете,само наште хубавци го правят с две свещи,за свят пари.Аз точно за това промених всичко и сега имам 2 свещи които палят заедно а на газовете не им свети никои.
                            155 2.0 16v МY95 Sport

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                              Няма такова изместване при Алфа. Свещите палят по едно и също време.
                              Според теб защо 2 свещи на един цилиндър се палят от 2 различни бобини?


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment

                              Working...
                              X